joi, 10 noiembrie 2016

Frigarui cu carne de strut


Va povesteam acum ceva timp ca am primit spre degustare carne de strut de la www.struti.ro, prin campania de testate organizata de catre @BUZZStore Romania si @GourmetdeStrut.

Coletul primit arata asa:

si continea mai multe feluri de carne de strut, printre care si un pachet cu gulas.


Pentru ca aveam deja carnea portionata, mi-a venit ideea de a prepara frigarui cu carne de strut.
Am folosit:
  • gulas din carne de strut;
  • ardei gras de mai multe culori;
  • kaiser afumat;
  • ceapa rosie;
  • bete pentru frigarui;
  • condimente: sare, piper, boia (sau orice altceva agreati)
Am spalat si scurs carnea de strut

Am spalat si taiat legumele


Si kaiserul afumat

Dupa care am inceput sa formez frigaruile, alternand ingredientele si culorile.



Dupa formare, frigaruile se condimenteaza si se pun pe gratarul incins. Se intorc frigaruile pe toate partile, pentru a se patrunde uniform. 

In principiu, carnea de strut se gateste la temperatura inalta, pentru o perioada scurta de timp.
Am scos frigaruile pe un platou




Am servit aceste bunatati cu piure de cartofi si salata de sfecla&hrean. DE-LI-CIOS!


  • #BuzzGourmetDeStrut #Buzz_GourmetDeStrut



Un comentariu: